fredag 4 mars 2011

Back to life

Har haft lite annat att fokusera på den här veckan än bloggen.
Har börjat tappa sugen lite.

Men i och med att jag är en av deltagarna i FormToppen så ska jag väl ta och klämma
ur mig några inlägg då och då i alla fall.

Ulrikas uppgifter till oss deltagare ger en verkligen saker att tänka på.
Hon kan det där med att sätta fingret mitt i prick på de svagheter som jag har
som påverkar min just nu inte så framgångsrika viktminskning.

Men jag har berget i sikte.
Fast det är en fasligt lång och slingrig väg dit.
Hoppas isen smälter snart så det är mindre halt.

3 kommentarer:

Pinglan sa...

Ja kom igen!! You can do it!

tigerlilja sa...

Jo då, den smälter!

Ulrika Gabriel sa...

Det kan vara en både lång och slingrig väg upp mot toppen. Därför är det viktigt att se till att njuta och ha det bra på vägen - utan att för den skull tappa fokus helt och hållet. Jag håller på dig Chrissan!