Usch!? Vad!? Låter hemskt.
Men... =(
Men fy vad hemskt! Kram
KRAM!
Usch va hemskt!
Tyvärr valde hon att på egen hand lämna jorden. Svårt att ta in och förstå.
Håller med Chris..det är bara så tragiskt och fattbart..Kram till dig.
Fy sjutton vad hemskt! :-(
NEJ! Kram på dig
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Usch!? Vad!? Låter hemskt.
SvaraRaderaMen... =(
SvaraRaderaMen fy vad hemskt! Kram
SvaraRaderaKRAM!
SvaraRaderaUsch va hemskt!
SvaraRaderaTyvärr valde hon att på egen hand lämna jorden. Svårt att ta in och förstå.
SvaraRaderaHåller med Chris..det är bara så tragiskt och fattbart..Kram till dig.
SvaraRaderaFy sjutton vad hemskt! :-(
SvaraRaderaNEJ! Kram på dig
SvaraRaderaNEJ! Kram på dig
SvaraRadera