Chrissan - THAT's ME
lördag 24 mars 2012
Tomt och tyst i huset
Barnen sov ju hos mormor och morfar inatt.
Och tänk så tyst det är här nu. Och tomt.
Vi är verkligen en "ju mer vi är tillsammans ju gladare vi blir"-familj.
Tur det är långt kvar tills de flyttar hemifrån. För hur ska vi då överleva?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.