fredag 23 mars 2012

Kvällens middag





Förrätten hann jag tyvärr äta upp innan jag kom på att jag skulle fota den. Men varmrätten såg ju fin ut, tyvärr var smakupplevelsen
dålig. Icke godkänt.





Men efterrätten var himelsk god. Likaså förrätten.


2 kommentarer:

  1. Synd på huvudrätten, hoppas kvällen är härlig ändå:)

    SvaraRadera
  2. Vad synd för menyn verkade ju så bra.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.