lördag 24 mars 2012

...

Under kvällens utgång med våra goda vänner fick jag ett besked som la sorti på stämningen. Iaf för min del.
I natt kommer jag somna med en klump i magen och mina tankar går till de två små pojkar som inte längre har någon mamma.

Ofattbart.





10 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.