lördag 18 februari 2012

Mellobubbel





Fjärde delfinalen på fjärde stället. Men fortfarande bubbel i glaset.

Dit jag går går cavan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.