lördag 18 februari 2012

Klädissues

Milian behövde klippa sig och självklart följde min pre-teen med till shoppingcentret.
Hon kom hem med två nya överdelar och ett par nya stövlar.

Ikväll när vi ska på galej lär ju hon iaf inte behöva rota lika länge i garderoben som jag kommer behöva göra för att hitta något som passar.

Men det problemet känner jag att jag är ett steg närmare på väg bort ifrån.
För det går ganska bra nu, även om det är många, långa steg kvar.

3 kommentarer:

  1. galej - så spännande :)
    berätta!
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  2. Härligt! Kämpa på.
    Här går det inte så bra... Faller i fällorna alldeles för lätt just nu.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.