Dagens fys - promenad till och från stan. Typ 15 min x 2 i sakta mak med en 6-åring som hoppade/gled på knäna på alla isplättar han hittade.
Dagens styrka - bära hem 2 påsar från Systemet med öl och vin i. Plus en kasse från affären med dricka till barnen i och 1 kg ketchup.
jamen sedär, allt är bättre än inget! :D
SvaraRaderaSkitbra ju! :D Själv har jag krypit mellan soffan och sängen mellan febertopparna.
SvaraRaderaBättre än inget!
SvaraRaderaJag har inte rört mig ur fläcken idag.
all motion är bra motion!
SvaraRadera