lördag 14 januari 2012

Skuggan och jag





Krävdes en muta för att 6-åringen följde med mig på en promenad ner på stan.

Och på vägen skojade vi till det med skuggbilder.

Det bästa med skuggan är att det krävs sol för att göra den.


1 kommentar:

  1. så bra med sol när man vill göra lååånga skuggor :)
    kram från dalsland//

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.