söndag 15 januari 2012

En helkväll med finska släkten

Maken agerade Bindefeldt i veckan och fick ihop tjocka släkten på tacokväll ikväll hos en av mina finska svägerskor. Och det är ju finfint att hans syskonbarn är så pass stora att de har körkort och kan skjutsa hem oss. Ja, för då kan vi ju båda få ta oss ett glas. Om inte barnen själva gjort det vill säga.

2 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.