lördag 14 januari 2012

Dagens motion

Dagens fys - promenad till och från stan. Typ 15 min x 2 i sakta mak med en 6-åring som hoppade/gled på knäna på alla isplättar han hittade.

Dagens styrka - bära hem 2 påsar från Systemet med öl och vin i. Plus en kasse från affären med dricka till barnen i och 1 kg ketchup.





4 kommentarer:

  1. jamen sedär, allt är bättre än inget! :D

    SvaraRadera
  2. Skitbra ju! :D Själv har jag krypit mellan soffan och sängen mellan febertopparna.

    SvaraRadera
  3. Bättre än inget!
    Jag har inte rört mig ur fläcken idag.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.