söndag 10 oktober 2010

Kanske Stockholm saknar mig?

Överväger starkt att ta en tripp till Stockholm på fredag
och vara med på bloggträffen som Mona fixat.

Har ju vart på några bloggträffar tidigare.
Och bara träffat trevliga människor.

Flertalet bloggare som tänker komma på fredag har jag inte träffat.
Men Sus och Ting ska tydligen dit. Och dem har jag träffat förut och är övriga bloggare bara hälften så trevliga som de två brudarna så behöver jag inte vara orolig.

Fast det är ju allt lite läskigt att träffa nya bekantskaper.
Och bara det att ta sig till Stockholm och hitta rätt där är ju ett äventyr för sig.

12 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Klart Sthlm saknar Chrissan, kom nu, jag kommer ju...

Chrissan sa...

Helena: kommer du!? Ja då måste jag ju komma! :)

Kaos-Anna sa...

Äh - du har ju gjort det förr! You go girl!

Ting sa...

Det är klart du ska komma!

Sus sa...

Ja komsi komsi!!

Singel i storstan sa...

Kom så får jag bitas lite! :-)

Ozzys mor sa...

Ååååååh =) Hoppas du åker och har kul! Jag är ju helt fel i fast men fick ju träffa Sus i lördags, en liten stund iaf!

Ozzys mor sa...

i fel fas, skulle det ju stå!

Shamrock sa...

Klart du ska gå, det blir säkert jättekul!! Själv ska jag iväg på annat så jag bangar, men ser fram emot era rapporter

Pinglan sa...

Det kommer gå så bra!!

Perlamarela sa...

Men du... läste du mitt inlägg om blind date häromdagen:)? ÅÅÅÅÅK säger jag bara! När du minst ana i någon av bloggträffarna kommer du att se någon flinandes mot dig på tåget så är det jag som skall också med hehehe

Kicki & Jörgen sa...

låter ju kul med bloggträff ;o)