fredag 2 april 2010

Långfredag

Nog känns det som en lång fredag.
Kanske beror det på att klockan ringde vid 6-tiden i morse. Jobbat 7-14.
Sen hem och powernappa på spikmattan.
Nu sitter jag och tittar ut på solen utanför.
Klockan är ju redan kväller men det är ju så ljust ute.
Vilket jag visserligen är tacksam för.
Vore det inte för att jag ätit mig proppmätt på godis och hemlagad pizza idag
så skulle jag gärna ge mig ut på en promenad.
Fast jag låter kroppen vila till i morgon bitti.
Då är det gymmet som gäller.

3 kommentarer:

Soulsister sa...

Tittar in för att säga hej, är hemma igen från Egypten och ska försöka hinna läsa ifatt på allt kul jag missat.
Glad Påsk på dig :)

kram

Fru Venus sa...

Slappa du, långfredagen är till för det, du kan fundera på träningen imorgon :-) Ha en skön kväll!

Vitaminchick! sa...

Å jag tycker att långfredagen har gått alldeles för fort! Kan det bero på att jag vait ledig? :)