fredag 12 mars 2010

Tänk vad man lär sig via bloggen

A tree, a prayer

May you find strength,

beauty and peace each day


När jag fyllde år fick jag en ängel i present av min norska syster.
Ok, mer att damma tänkte jag, men fin var den.
Sen läser jag hos Joanna att den där ängeln tydligen ingår i en samlingsserie.
Och eftersom jag inte hör till den skara människor som samlar på något,
förutom dammråttor och bantningstips, så tänkte jag att kanske detta vore något för mig.
I alla fall så heter skaparen av dessa fridfulla varelser Susanne Lordi
och jag tror jag är fast efter en titt på hennes sida.





6 kommentarer:

Fräsigt sa...

Åh så ljuvligt. Helt annat än Lordi - dom finska trollen. Något helt annat...

Fru Venus sa...

Vad vackra! Skulle kunna tänka mig att börja samla på ännu en sak...

.Malin sa...

Dom är så fina!!
SKulle lätt vilja köpa varenda än!!
Var ser man vad dom kostar?!
Kramizz

Amy sa...

Den var väldigt fin!
Hur dem andra ser ut vet jag inte, jag vågar inte gå in på sidan. Är lite rädd att jag skulle vilja ha varenda en!! =)

Karin Berg sa...

den är jättefin. Tycker jag att du ska samla på.

Chrissan sa...

Fräsigt: ja, storr skillnad i utseende.:)

Fru Venus: vad samlar du på då? *nyfiken*

Malin: du kan googla på ängel + Susanne Lordi så kommer du till svenska sidor och ser priserna. Runt 150 kr st. :)

Amy: livsfarlig sida! ;)

Karin: ja visst borde jag!? ;)