torsdag 18 mars 2010

Bakis

Trots att det inte förkom en droppe alkohol på gårdagens kalas, vad trodde ni liksom det var ju 5-årskalas, så känner jag mig bakis idag.
Trött och sliten. Beror kanske på allt socker jag stoppade i mig.
Idag är min enda lediga dag den här veckan för det är min tur att jobba helg.
Och det är ju idag jag ska vila upp mig så jag orkar göra ett bra jobb.
Men det där med att vila upp sig, nja, det är inget för mig.
Har tvättat, lagat mat x 2, ska till optikern med Timea och besöka BR med Milian.
Hans födelsedagspengar bränner i fickan. Mor sin upp i dan liksom.
Men han ska köpa något viktigt säger han. Pratade nåt om en Blixtenbil.
trodde inte det fanns någon han inte hade, men det fattas tydligen någon i samlingen.
Sen ska jag avsluta denna lediga dag med en dejt med maken. På Friskis. Vad annars.

Inga kommentarer: