lördag 1 november 2008

Dagen efter


Jag har 3 finska svägerskor.
Igår kväll var vi hemma hos nr 2.
Mat och dryck i långa rader.
Mest dryck kanske.
Alla 3 glas är mina.
Men rödvinet fick va. Bättre smakade de 3-4 snappsglasen med Doodleys. Typ 4 gin och tonic.
Fick även stifta bekantskap med en ny blandning. Jäger och Red bull. Låter illa. Men smakade bra!
Vi hade barnen med oss. Skötte sig exemplariskt. Busade en del med storkusinerna. Storkusiner fun kar bra som barnvakt.
BrorLiten somnade i deras soffa redan 21.30. Syster Stor höll ut tills vi åkte hem.
Kl 2 i natt gick hemfärden.
BrorLiten sov till 9 i morse. N-I-O. Smaka på det. N-I-O. Helt fucking galet.
Vet inte när vi fick sova så länge här sist. Skönt va det. Och bra.
Är knappt nykter än. Inte van att dricka så mycket. Men kul var det.
Så risken finns att vi våldgästar dem fler gånger.
Hit kommer de inte i alla fall. Risken finns då att det blir senare än 2.
Känner jag dom rätt så har de nog nyss lagt sig. Kanske hunnit sova en 3-4 timmar så där.
2 räcker för mig. Är sent nog för en tant som jag.

1 kommentar:

Hudterapeut sa...

Haha! Då är vi på samma våglängd idag!