Det där whisky-tricket testade jag en gång... jag blev full men inte frisk :-(Krya på dig
Full och förkyld. fint serru, hjärtat.KRAM
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Det där whisky-tricket testade jag en gång... jag blev full men inte frisk :-(
SvaraRaderaKrya på dig
Full och förkyld. fint serru, hjärtat.
SvaraRaderaKRAM