söndag 11 mars 2012

Who am I kidding?

Har hört att whisky är bra mot förkylning.
Så en Irish Coffe får det bli.

Vila är ju också bra.
Så jag sov en stund här på kvällningen.

Tänk vad det är bra att vara lättlurad ibland.

2 kommentarer:

  1. Det där whisky-tricket testade jag en gång... jag blev full men inte frisk :-(
    Krya på dig

    SvaraRadera
  2. Full och förkyld. fint serru, hjärtat.
    KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.