tisdag 13 mars 2012

Vart tar veckorna vägen?

Måndag. Fredag.
Måndag. Fredag.
Måndag. Fredag.

Och så en söndag ibland.

Så känns veckorna för mig just nu.
Tiden bara rinner iväg.

Och varför slita måndag-fredag för att sen leva upp under helgen?
Nä mer vardagsglamour åt folket!
//säger hon som jobbar hemma idag och främst kurerar förkylning

2 kommentarer:

  1. Åhhhh kan du smitta mig?

    Här känns minuterna som timmar.... och timmarna som veckor....

    Men så är jag ensam hemma och får typ inte röra mig.
    Tur att jag har er och en bra bok!

    kram

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig i alltihop förutom att jag för tillfället inte är förkyld.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.