Ser galet gott ut! och med de oerhört snygga rosa dojjorna på har du snart struttat bort den där lilla biten.Ha en fin söndag!
Haha! Eller ta det för vad det är och ät ingen tårta närmsta veckan. ;-)
Oh, detta ska jag ju inte se en dag som denna...när sötsuget är på topp o jag försöker motstå....
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Ser galet gott ut! och med de oerhört snygga rosa dojjorna på har du snart struttat bort den där lilla biten.
SvaraRaderaHa en fin söndag!
Haha! Eller ta det för vad det är och ät ingen tårta närmsta veckan. ;-)
SvaraRaderaOh, detta ska jag ju inte se en dag som denna...när sötsuget är på topp o jag försöker motstå....
SvaraRadera