söndag 25 mars 2012

Premiärmatch





Samling 8.20 imorse. Betänk då att vi ställt om klockan till sommartid.

Vinst med 9-1 och Milian gjorde 6 mål. Så det var värt att gå upp kl 6 en söndagsmorgon.

5 kommentarer:

  1. Härligt och grattis till vinsten.

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten. Själv är jag glad över att inget av mina barn har fritidssysselsättningar som kräver tidig uppgång på helgerna.

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med både vinst och egna mål ;-)

    SvaraRadera
  4. Hu..det var tidigt!
    Vilken tur att det blev vinst :)

    SvaraRadera
  5. Wow vilken kille! Grattis!

    Här spelar vi hockey än (fast i ishallen då).

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.