måndag 19 mars 2012

Synd att jag kör

Lunchen intas idag på IKEA. Och ett glas vin hade passat ypperligt med tanke på veckans rivstart. Synd bara att jag tog bilen hit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.