Härligt och grattis till vinsten.
Grattis till vinsten. Själv är jag glad över att inget av mina barn har fritidssysselsättningar som kräver tidig uppgång på helgerna.
Vad roligt med både vinst och egna mål ;-)
Hu..det var tidigt!Vilken tur att det blev vinst :)
Wow vilken kille! Grattis!Här spelar vi hockey än (fast i ishallen då).
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Härligt och grattis till vinsten.
SvaraRaderaGrattis till vinsten. Själv är jag glad över att inget av mina barn har fritidssysselsättningar som kräver tidig uppgång på helgerna.
SvaraRaderaVad roligt med både vinst och egna mål ;-)
SvaraRaderaHu..det var tidigt!
SvaraRaderaVilken tur att det blev vinst :)
Wow vilken kille! Grattis!
SvaraRaderaHär spelar vi hockey än (fast i ishallen då).