lördag 10 mars 2012

Nya lördagstraditionen

Lördagslunchen intogs även denna lördag med familjen på restaurang.

Mysig tradition tycker barnen.
För visst är det en tradition efter två veckor på rad?

Men nästa lördags bryts den, för då har vi en 7-åring att fira.


7 kommentarer:

  1. Vilken perfekt lördagstradition!

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig tradition!
    Vi är urkassa på att gå ut och käka.

    SvaraRadera
  3. En tradition måste ju börjas någon gång, så visst räknas två gånger. :-D

    SvaraRadera
  4. En gång är ingen gång, 2 gånger är en vana... klart att det är en tradition

    SvaraRadera
  5. Restirang är så bra och helst nu då varje lördag.

    SvaraRadera
  6. Jag är för snål. Men det låter onekligen trevligt!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.