Restaurang är toppen!
Vilken perfekt lördagstradition!
Vilken mysig tradition!Vi är urkassa på att gå ut och käka.
En tradition måste ju börjas någon gång, så visst räknas två gånger. :-D
En gång är ingen gång, 2 gånger är en vana... klart att det är en tradition
Restirang är så bra och helst nu då varje lördag.
Jag är för snål. Men det låter onekligen trevligt!
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Restaurang är toppen!
SvaraRaderaVilken perfekt lördagstradition!
SvaraRaderaVilken mysig tradition!
SvaraRaderaVi är urkassa på att gå ut och käka.
En tradition måste ju börjas någon gång, så visst räknas två gånger. :-D
SvaraRaderaEn gång är ingen gång, 2 gånger är en vana... klart att det är en tradition
SvaraRaderaRestirang är så bra och helst nu då varje lördag.
SvaraRaderaJag är för snål. Men det låter onekligen trevligt!
SvaraRadera