Det gör inget att du är suddig för jag har inga glasögon på mig och så har jag druckit viiin. Då kan vi vara suddiga tillsammans. ;D
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Det gör inget att du är suddig för jag har inga glasögon på mig och så har jag druckit viiin. Då kan vi vara suddiga tillsammans. ;D
SvaraRadera