Tacos funkar alltid! Så enkelt att variera! Vad brukar ni ha för tillbehör?
Jag är chockad;)Min Alice tycker att tacos passar så bra på fredagar.
Gott!
WOOOOOOW...hur vågar du? Äter du pannkakor på en måndag oxå? Du modiga kvinna :)
Underbart ;-)
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Tacos funkar alltid! Så enkelt att variera! Vad brukar ni ha för tillbehör?
SvaraRaderaJag är chockad;)
SvaraRaderaMin Alice tycker att tacos passar så bra på fredagar.
Gott!
SvaraRaderaWOOOOOOW...hur vågar du? Äter du pannkakor på en måndag oxå? Du modiga kvinna :)
SvaraRaderaUnderbart ;-)
SvaraRadera