tisdag 20 mars 2012

Kärringen mot strömmen

Veet ni?

Det funkade finfint att äta tacos till middag en tisdag.

Så det så.

5 kommentarer:

  1. Tacos funkar alltid! Så enkelt att variera! Vad brukar ni ha för tillbehör?

    SvaraRadera
  2. Jag är chockad;)

    Min Alice tycker att tacos passar så bra på fredagar.

    SvaraRadera
  3. WOOOOOOW...hur vågar du? Äter du pannkakor på en måndag oxå? Du modiga kvinna :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.