lördag 3 mars 2012

Jag fick ett armband...





... av skånska systern i present med en text på.

You are amazing just the way you are.

Tack det samma gullet!

3 kommentarer:

  1. Åh vilket fint!

    SvaraRadera
  2. åh, ett likadant fast svart fick maken i julklapp av mig,med texten "the best nerd in the world" ;)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.