Hahhaa, jag nöjer mig med kvalitetssäkring, sommarschema o rutinrevideringar:)
Jag somnade just..... Nej...;-)men är du avundsjuk på feodalism, medeltiden, ekonimisk historia, naturahushållning, inflation, imperialism och sådan då? Som jag normalt pysslar med när jag inte ligger i soffan med örat i bandage och tittar på Top Model ;-)!
Ärligt? Näääää.
NEJ. Been there - done that.Inte igen.Kram och ha en fin kväll när du är färdig med det jobb jag tror du gör kanon!
absolut inte
avundsjuk alltså
Nej, faktiskt inte. Inte ett dugg.
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Hahhaa, jag nöjer mig med kvalitetssäkring, sommarschema o rutinrevideringar:)
SvaraRaderaJag somnade just.....
SvaraRaderaNej...
;-)
men är du avundsjuk på feodalism, medeltiden, ekonimisk historia, naturahushållning, inflation, imperialism och sådan då? Som jag normalt pysslar med när jag inte ligger i soffan med örat i bandage och tittar på Top Model ;-)!
Ärligt? Näääää.
SvaraRaderaNEJ. Been there - done that.
SvaraRaderaInte igen.
Kram och ha en fin kväll när du är färdig med det jobb jag tror du gör kanon!
absolut inte
SvaraRaderaavundsjuk alltså
SvaraRaderaNej, faktiskt inte. Inte ett dugg.
SvaraRadera