tisdag 20 mars 2012

Hej och hå - jobba på






Risk- och konsekvensanalyser. Personalneddragningar. Resultatdialoger. Budgetarbete.

Ja ni hör ju vad jag roar mig med hela dagarna.

Avundsjuka?

7 kommentarer:

  1. Hahhaa, jag nöjer mig med kvalitetssäkring, sommarschema o rutinrevideringar:)

    SvaraRadera
  2. Jag somnade just.....

    Nej...

    ;-)

    men är du avundsjuk på feodalism, medeltiden, ekonimisk historia, naturahushållning, inflation, imperialism och sådan då? Som jag normalt pysslar med när jag inte ligger i soffan med örat i bandage och tittar på Top Model ;-)!

    SvaraRadera
  3. NEJ. Been there - done that.
    Inte igen.

    Kram och ha en fin kväll när du är färdig med det jobb jag tror du gör kanon!

    SvaraRadera
  4. Nej, faktiskt inte. Inte ett dugg.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.