lördag 10 mars 2012

Gjorde som Sus idag

Premiär för conversen idag.
De som nyligen åkte ner i källaren.
Men nu är de framme igen.
Lovely!

2 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.