fredag 2 mars 2012

Fredagsskål




Efter en ovanligt turbulent vecka känns det extra skönt med fredag. Och vinet smakar extra gott.

Skål på er!

10 kommentarer:

  1. Skål! Och ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Fredagsvin är som sagt alltid det godaste!
    Skål på dig käraste Chris!
    *saknisch*

    SvaraRadera
  3. Skål! Själv drack jag tillräckligt med vin i går för att inte vilja ha nåt idag....

    SvaraRadera
  4. Skåååååååååål! Snart kör vi bubbelpool här igen!!!!!

    SvaraRadera
  5. Skålar med dig fast med ett tomt glas.

    SvaraRadera
  6. Låter skönt. Passa på att njuta nu! :-)

    SvaraRadera
  7. Skål! Fredagsvin/öl är det godaste :0)

    SvaraRadera
  8. Lite sent (eller tidigt?) att skåla nu, men ändå ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.