lördag 3 mars 2012

Familjemys





Mat och fotboll med familjen på O' learys.

6-åringen skriker lika högt som karlarna här när favolaget missade straffen.




7 kommentarer:

  1. En man är alltid en man - även i ett barns kropp/Ellen med två söner och ev man

    SvaraRadera
  2. Så mysigt! Och vilka spelar...
    Så skönt har inte jag det! Är barnvakt åt två små pojkar som ska försöka sova här ;-)!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.