En man är alltid en man - även i ett barns kropp/Ellen med två söner och ev man
Mysigt! :-)
Bra lördag!
Härlig lördag!
De ska böjas i tid...
Så mysigt! Och vilka spelar...Så skönt har inte jag det! Är barnvakt åt två små pojkar som ska försöka sova här ;-)!
Vad härligt!
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
En man är alltid en man - även i ett barns kropp/Ellen med två söner och ev man
SvaraRaderaMysigt! :-)
SvaraRaderaBra lördag!
SvaraRaderaHärlig lördag!
SvaraRaderaDe ska böjas i tid...
SvaraRaderaSå mysigt! Och vilka spelar...
SvaraRaderaSå skönt har inte jag det! Är barnvakt åt två små pojkar som ska försöka sova här ;-)!
Vad härligt!
SvaraRadera