söndag 18 mars 2012

Curlad fru

Idag har min kära man både tvättat och tankat bilen åt mig.
Det är ju liksom jag som både orsakar smutsen och  kör slut på tanken.

Han är verkligen toppen min man!

5 kommentarer:

  1. Åh vad jag tror du är värd det!

    I dag hade jag gärna blivit curlad (LÄS: haft en man!) :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det är du värd sötnos!

    SvaraRadera
  3. Han tycker att du är värd omtanken. Det är bara att bjuda igen :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.