torsdag 9 februari 2012

Vobba

Idag är det min tur att ta hand om den sjuka 6-åringen.
Tur han sköter sig själv så jag hinner jobba lite.

Malin lärde mig idag att om man jobbar hemifrån/vabbar så heter det att man vobbar.

Tänk vad man kan lära av sina bloggvänner. Bloggvärlden är då berikande.

2 kommentarer:

  1. Vobbar. Haha! Det var ju lite roligt. :-D

    SvaraRadera
  2. Haha, spread the word! Eller så kan man ligga på soffan och gosa med kidsen under en filt och titta på shrek och vabba.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.