lördag 11 februari 2012

Tapas-night








Papas Tapas på hemmaplan.
Någon har ju fyllt år i veckan så ikväll firas det lite. Passar på när vi har norskt finfrämmande.

Tapas i magen. Och bubbel i glaset.Tror jag kan vänja mig vid detta.



2 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.