:D Jag noterar!
klädseln och låten var en missmatch men klart det blir en discogolvsvärmare!kram från dalsland//
David och Dead By April kommer att bli svårt att välja mellan i finalen! Båda kommer att finnas i mina lurar när jag springer!Jag noterar ditt när och inte om och kollar in i vår för att se när när inträffat. :-)
en nog så viktig skillnad (när och om)
Även jag är medskyldig....röstade också två gånger på honom!
Han var så söt och glad!
Hahaha!! Roligt inlägg! :-)Jag skrev också till någon att han kommer bli min nya Crosstrainer-favvo!
Jag gillade hans glädje på scenen. Märktes att han hade kul :)
Herregud jag drog iväg minst de tredubbla. Jag gick helt bananas när jag hörde låten, jag älskar den!
Det är antecknat:)
Jag föll för både låten och honom när jag kollade reprisen idag :-)
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
:D Jag noterar!
SvaraRaderaklädseln och låten var en missmatch men klart det blir en discogolvsvärmare!
SvaraRaderakram från dalsland//
David och Dead By April kommer att bli svårt att välja mellan i finalen! Båda kommer att finnas i mina lurar när jag springer!
SvaraRaderaJag noterar ditt när och inte om och kollar in i vår för att se när när inträffat. :-)
en nog så viktig skillnad (när och om)
SvaraRaderaÄven jag är medskyldig....röstade också två gånger på honom!
SvaraRaderaHan var så söt och glad!
SvaraRaderaHahaha!! Roligt inlägg! :-)
SvaraRaderaJag skrev också till någon att han kommer bli min nya Crosstrainer-favvo!
Jag gillade hans glädje på scenen. Märktes att han hade kul :)
SvaraRaderaHerregud jag drog iväg minst de tredubbla. Jag gick helt bananas när jag hörde låten, jag älskar den!
SvaraRaderaDet är antecknat:)
SvaraRaderaJag föll för både låten och honom när jag kollade reprisen idag :-)
SvaraRadera