lördag 11 februari 2012

Shout it out






Jag kan vara lite skyldig till att David gick till final.
För jag röstade två gånger på honom.

En låt som jag med säkerhet kommer ha i mp3n när jag joggar senare i vår.

Poängtera att jag skrev när och inte om.

11 kommentarer:

  1. klädseln och låten var en missmatch men klart det blir en discogolvsvärmare!
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  2. David och Dead By April kommer att bli svårt att välja mellan i finalen! Båda kommer att finnas i mina lurar när jag springer!

    Jag noterar ditt när och inte om och kollar in i vår för att se när när inträffat. :-)

    SvaraRadera
  3. en nog så viktig skillnad (när och om)

    SvaraRadera
  4. Även jag är medskyldig....röstade också två gånger på honom!

    SvaraRadera
  5. Hahaha!! Roligt inlägg! :-)

    Jag skrev också till någon att han kommer bli min nya Crosstrainer-favvo!

    SvaraRadera
  6. Jag gillade hans glädje på scenen. Märktes att han hade kul :)

    SvaraRadera
  7. Herregud jag drog iväg minst de tredubbla. Jag gick helt bananas när jag hörde låten, jag älskar den!

    SvaraRadera
  8. Jag föll för både låten och honom när jag kollade reprisen idag :-)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.