Jag tycker att de där kalsipperna är överflödiga.
onödigt snygg...inget för vanligt folk ;)hälsar tant i dalsland//
Jaha det var kalsongreklam. Det har jag helt missat. Trodde bara han visade upp sig. Och det är helt ok för mig. :-)
Jag förstår inte dom som håller på med reklam. Sitter kallingarna på en sån kille, vem ser på kallingarna?
Bort med kallingarna och tatueringarna! Sen kan han få komma på en kopp kaffe :)
Oh shit vilken HETING!!!
Klart du fick låna bilden. Visst är det trevliga...eh...underkläder?! ;-D
I know! Hot hot hot! Got2 love mr Beckham
Är jag den enda som tycker han börjar bli en ful gubbe? O den där rumpan? Näää...
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Jag tycker att de där kalsipperna är överflödiga.
SvaraRaderaonödigt snygg...
SvaraRaderainget för vanligt folk ;)
hälsar tant i dalsland//
Jaha det var kalsongreklam. Det har jag helt missat. Trodde bara han visade upp sig. Och det är helt ok för mig. :-)
SvaraRaderaJag förstår inte dom som håller på med reklam. Sitter kallingarna på en sån kille, vem ser på kallingarna?
SvaraRaderaBort med kallingarna och tatueringarna! Sen kan han få komma på en kopp kaffe :)
SvaraRaderaOh shit vilken HETING!!!
SvaraRaderaKlart du fick låna bilden.
SvaraRaderaVisst är det trevliga...eh...underkläder?! ;-D
I know! Hot hot hot! Got2 love mr Beckham
SvaraRaderaÄr jag den enda som tycker han börjar bli en ful gubbe? O den där rumpan? Näää...
SvaraRadera