fredag 3 februari 2012

Ögongodis



Årets HM-modell.
Jäklar vilken snygg kropp... eh vilka snygga kalsonger menade jag ju såklart...

9 kommentarer:

  1. Jag tycker att de där kalsipperna är överflödiga.

    SvaraRadera
  2. onödigt snygg...
    inget för vanligt folk ;)
    hälsar tant i dalsland//

    SvaraRadera
  3. Jaha det var kalsongreklam. Det har jag helt missat. Trodde bara han visade upp sig. Och det är helt ok för mig. :-)

    SvaraRadera
  4. Jag förstår inte dom som håller på med reklam. Sitter kallingarna på en sån kille, vem ser på kallingarna?

    SvaraRadera
  5. Bort med kallingarna och tatueringarna! Sen kan han få komma på en kopp kaffe :)

    SvaraRadera
  6. Klart du fick låna bilden.
    Visst är det trevliga...eh...underkläder?! ;-D

    SvaraRadera
  7. I know! Hot hot hot! Got2 love mr Beckham

    SvaraRadera
  8. Är jag den enda som tycker han börjar bli en ful gubbe? O den där rumpan? Näää...

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.