fredag 10 februari 2012

Kom ihåg!





10 kommentarer:

  1. Så himla bra!

    Det gäller att komma ihåg det bara...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så sant. Jag jobbar på det där...och vet du... Igår på tricken satt jag verkligen och kollade på hur fula och slitna alla andra såg ut. Själv kände jag mig rätt okej då.

    SvaraRadera
  3. nej jag jämför mig inte med andra .... har fortfarande påsar under ögonen ... hängiga tuttar och fläskig mage ... och nu då ? ;)

    SvaraRadera
  4. läste ditt inlägg om norskor ... min bror var här i julas ...(han bor i Norge) jag fick vinterkräk och hostan ifrån helvetet. Fick bära blöja och börja med knipövningar... Ingen rolig historia precis...

    SvaraRadera
  5. den snor jag och slänger upp på fejjan! ok?
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  6. Nu ska jag fanimej börja hänga här lite mer! Har inte läst bloggar på ett år typ. Och kanske blogga lite. Men bara kanske kanske...

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.