Grattis! Bra siffror tycker jag:)
Hipp, hipp hurra! Låter värre än det är *sägerfyrtioåringen*
Grattis på födelsedagen!
Hip Hurra o Grattis!
Grattis! Visst är det underbart att fylla år!Och ja, ålder är bara en siffra. Jag är 40 nu och känner mig varken gammal eller särskilt vuxen. Lovely!
Grattis snygging! Kram!
Grattis i efterskott!Kram
Grattis en dag i efterskott :)Jo då, bara en siffra!!!
Grattis i efterskott!
GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS OCH VÄLKOMMEN TILL 38!
Grattis i efterskott!!och, ja, åldern är bara en siffra ;0)
GRATTIS!
grattis i efterskott! :D
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Grattis! Bra siffror tycker jag:)
SvaraRaderaGrattis! Bra siffror tycker jag:)
SvaraRaderaGrattis! Bra siffror tycker jag:)
SvaraRaderaHipp, hipp hurra! Låter värre än det är *sägerfyrtioåringen*
SvaraRaderaGrattis på födelsedagen!
SvaraRaderaHip Hurra o Grattis!
SvaraRaderaGrattis!
SvaraRaderaVisst är det underbart att fylla år!
Och ja, ålder är bara en siffra. Jag är 40 nu och känner mig varken gammal eller särskilt vuxen. Lovely!
Grattis snygging! Kram!
SvaraRaderaGrattis i efterskott!
SvaraRaderaKram
Grattis en dag i efterskott :)
SvaraRaderaJo då, bara en siffra!!!
Grattis i efterskott!
SvaraRaderaGRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS OCH VÄLKOMMEN TILL 38!
SvaraRaderaGrattis i efterskott!!och, ja, åldern är bara en siffra ;0)
SvaraRaderaGRATTIS!
SvaraRaderagrattis i efterskott! :D
SvaraRadera