tisdag 7 februari 2012

Edblad

Tänk att jag fick precis vad jag önskade mig.

Lite bling från Edblad. Är störtförtjust i deras design.









Örhängen som matchar mitt halssmycke som jag bär nästan dagligen.





Perfekt med en ny ring eftersom mina fingrar är för feta för både förlovnings- och vigselring.

Tack finaste familjen för presenterna!

14 kommentarer:

  1. Jättemycket grattis till dig på din dag!!
    Supersnygga örhängen!
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. SuperduperGRATTIS! Och jättefina örhängen och ring!

    SvaraRadera
  3. Åh guuud vilka fina presenter!
    Because you're worth it!

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga smycken! Verkligen smakfulla. Kul!!!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS unga människa! Fina presenter, men ringen..serisöt habegär på den.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag blev kär i ringen. Superfin!

    SvaraRadera
  7. Jättefina! Och grattis till dig i efterskott! :-D

    SvaraRadera
  8. har aldrig sett så fina örhängen...
    spännande design.
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  9. Ååå, dom där örhängena önskade jag mig i födelsedagspresent förra året. Får önska dom i år igen...
    Galet snygga!

    SvaraRadera
  10. Äh jäääääätteeeeeefiiiin! För feta fingrar? Dom ser inte så feta ut faktiskt. KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.