Lite bling från Edblad. Är störtförtjust i deras design.
Örhängen som matchar mitt halssmycke som jag bär nästan dagligen.
Perfekt med en ny ring eftersom mina fingrar är för feta för både förlovnings- och vigselring.
Tack finaste familjen för presenterna!
Jättemycket grattis till dig på din dag!!
SvaraRaderaSupersnygga örhängen!
Kraaam
wow! Fina o grattis!!
SvaraRaderaSuperduperGRATTIS! Och jättefina örhängen och ring!
SvaraRaderaÅh guuud vilka fina presenter!
SvaraRaderaBecause you're worth it!
Jättesnygga smycken! Verkligen smakfulla. Kul!!!
SvaraRaderaSå snyggt!
SvaraRaderaGRATTIS unga människa! Fina presenter, men ringen..serisöt habegär på den.
SvaraRaderaKram!
Otroligt snyggt!
SvaraRaderaJag blev kär i ringen. Superfin!
SvaraRaderaJättefina! Och grattis till dig i efterskott! :-D
SvaraRaderahar aldrig sett så fina örhängen...
SvaraRaderaspännande design.
kram från dalsland//
Ååå, dom där örhängena önskade jag mig i födelsedagspresent förra året. Får önska dom i år igen...
SvaraRaderaGalet snygga!
Åh så fina!
SvaraRaderaÄh jäääääätteeeeeefiiiin! För feta fingrar? Dom ser inte så feta ut faktiskt. KRAM
SvaraRadera