tisdag 7 februari 2012

Grattis till mig!






Och ni vet väl att åldern bara är en siffra?

15 kommentarer:

  1. Grattis! Bra siffror tycker jag:)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Bra siffror tycker jag:)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Bra siffror tycker jag:)

    SvaraRadera
  4. Hipp, hipp hurra! Låter värre än det är *sägerfyrtioåringen*

    SvaraRadera
  5. Grattis!
    Visst är det underbart att fylla år!

    Och ja, ålder är bara en siffra. Jag är 40 nu och känner mig varken gammal eller särskilt vuxen. Lovely!

    SvaraRadera
  6. Grattis en dag i efterskott :)
    Jo då, bara en siffra!!!

    SvaraRadera
  7. GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS OCH VÄLKOMMEN TILL 38!

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott!!och, ja, åldern är bara en siffra ;0)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.