lördag 28 januari 2012

Vi rymde hemifrån en stund

Jag och maken lämnade sjuklingarna hemma själva och åkte iväg och gjorde vuxensaker.

Ja, inte sånt ni nu tänker på utan sånt som att shoppa spännande kökssaker i form av soppslevar och fondueset.

Fast fondue är ju lite kul i och för sig. Det är åtminstone gott.





109 kr på Gense. Som hittat.
Invigning sker ikväll.

5 kommentarer:

  1. Äh, fegisar. Roligare om du bloggar om "riktiga" vuxensaker. Ha ha! ;-))


    Ha en skön lördagskväll (med vuxensaker?) :-D

    SvaraRadera
  2. OBS! Vuxensaker INTE = lek-saker.
    Kände att det gav fel vibbar där... ;-D

    SvaraRadera
  3. Sånna stunder kan vara guld värda. Jag och maken brukar ta en tur till K-rauta....

    SvaraRadera
  4. För mig är fondue 80-talet. Ska kanske ge mig upp på vinden och leta fram fonduesetet för det var längesedan

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.