Äh, fegisar. Roligare om du bloggar om "riktiga" vuxensaker. Ha ha! ;-))Ha en skön lördagskväll (med vuxensaker?) :-D
OBS! Vuxensaker INTE = lek-saker. Kände att det gav fel vibbar där... ;-D
Sånna stunder kan vara guld värda. Jag och maken brukar ta en tur till K-rauta....
För mig är fondue 80-talet. Ska kanske ge mig upp på vinden och leta fram fonduesetet för det var längesedan
Hur fungerade den då?
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Äh, fegisar. Roligare om du bloggar om "riktiga" vuxensaker. Ha ha! ;-))
SvaraRaderaHa en skön lördagskväll (med vuxensaker?) :-D
OBS! Vuxensaker INTE = lek-saker.
SvaraRaderaKände att det gav fel vibbar där... ;-D
Sånna stunder kan vara guld värda. Jag och maken brukar ta en tur till K-rauta....
SvaraRaderaFör mig är fondue 80-talet. Ska kanske ge mig upp på vinden och leta fram fonduesetet för det var längesedan
SvaraRaderaHur fungerade den då?
SvaraRadera