Startar veckan med en dag på hemmaplan då båda barnen har studiedag.
Fast jag har tre tider att passa.
Besikta min pendlarbil på fm och på em ska Timea ska till tandläkaren.
Däremellan har jag en annan grej inbokad. A secret än så länge.
Och idag fyller världens bästa make/pappa år.
Grattis darling!
samma här, dagis och skola har planeringsdag, jag jobbar hemma :)
SvaraRaderaBesiktning och tandläkare kan ju kvitta (egentligen).
SvaraRaderaMen hemligheten lät ju lite trevlig. Hoppas den är det? :-D
Här sovs det fortfarande i rummet bredvid. Skolan börjar i morgon.
SvaraRaderaLycka till med hemligheten (?)
Gratz!
SvaraRadera(E hemligheten arb.intervju tro? :)
Jag hoppas att det ska gå strålande på hemlisen...'
SvaraRaderaKram
Secrets är spännande, good luck!
SvaraRaderaHär var det planeringsdag också. Men som tur var fritids öppet... Det brukar det inte vara.
SvaraRaderaBesiktiga bilen... Uha... det är nästan lika hemskt som att gå till tandläkaren. De tittar lite nedlåtande på en och så hittar de en massa dyra fel! Hoppas det gick bra. Åh hemliggrejen också så klart!