Har sett Nigella banka på dom med en träsked, hon påstår att det är bäst!
Äh där blev jag lite ivrig och bankade på för snabbt själv, ursäkta!
Det är jättegott att knacka ut lite granatäpple i en tillbringare med kallt vatten!Kram
Chrissan - om man är matematiskt lagd så är står det följande påstående i rubriken ovan: Jag är mindre än 3 granatäpple(n)Innebär det här att du har blivit en smurf nu ?(- var de inte 3 äpplen höga? typ...)
Granatäpple är verkligen det godaste som finns!
Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.
Har sett Nigella banka på dom med en träsked, hon påstår att det är bäst!
SvaraRaderaHar sett Nigella banka på dom med en träsked, hon påstår att det är bäst!
SvaraRaderaÄh där blev jag lite ivrig och bankade på för snabbt själv, ursäkta!
SvaraRaderaDet är jättegott att knacka ut lite granatäpple i en tillbringare med kallt vatten!
SvaraRaderaKram
Chrissan - om man är matematiskt lagd så är står det följande påstående i rubriken ovan:
SvaraRaderaJag är mindre än 3 granatäpple(n)
Innebär det här att du har blivit en smurf nu ?
(- var de inte 3 äpplen höga? typ...)
Granatäpple är verkligen det godaste som finns!
SvaraRadera