onsdag 11 januari 2012

Jag <3 granatäpple




Till lunch åt jag vaniljyoghurt, kelloggs k och grantatäpple. Och till middag fick de små, röda, hårda, söta kärnorna piffa till min kycklingsallad. Lite pillriga är de att få ur de där kärnorna, men det är det värt.

6 kommentarer:

  1. Har sett Nigella banka på dom med en träsked, hon påstår att det är bäst!

    SvaraRadera
  2. Har sett Nigella banka på dom med en träsked, hon påstår att det är bäst!

    SvaraRadera
  3. Äh där blev jag lite ivrig och bankade på för snabbt själv, ursäkta!

    SvaraRadera
  4. Det är jättegott att knacka ut lite granatäpple i en tillbringare med kallt vatten!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Chrissan - om man är matematiskt lagd så är står det följande påstående i rubriken ovan:
    Jag är mindre än 3 granatäpple(n)

    Innebär det här att du har blivit en smurf nu ?
    (- var de inte 3 äpplen höga? typ...)

    SvaraRadera
  6. Granatäpple är verkligen det godaste som finns!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.