söndag 22 januari 2012

Har du hört den förr?

Sitter i soffan och äter en bit Daim-tårta och säger högt att "det här är sista söta jag äter för nu ska jag ta tag i det här och bli smal".

Hör en djup suck från vår pre-teen. Hon menar att hon har hört den förr.

Unge!



5 kommentarer:

  1. *harkel* eum.... Nä, det där känner jag inte ALLS igen...... :-P

    SvaraRadera
  2. App app app...inte säga så inför de små... =)

    SvaraRadera
  3. Hörrdu, inse att du är värd att må bra utan en massa socker och ta tag i det där nu! Visa dotra!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera hos mig!
En kommentar om dagen gör bloggaren glad. Typ.